NDW

Idag kära vänner har jag varit på Boda Borg! Jag kommer vara forever young alltså, kommer nog iaf aldrig växa upp. Vi tog 9 stycken stämplar och i en bana som vi fick vänta jätte längei, så knackade dom i "cellen" bakom oss och min far sa: OKOPATO! som typ betyder upptaget xDDDDD så jäkla roligt!, dog då C: Har i alla fall haft en väldigt trevlig dag som avslutades med att försöka se mina kusiner på IDOL. Och jag såg faktiskt Hanna! :'D Skitcoolt ;)

Riktigt trevlig musik detta. Ett fint ungt band som heter Her Bright Skies nedanför med låten Heartbbreaker och under den Sold our souls.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin blogg du har! :)

2010-11-06 @ 01:02:12
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0